måndag 30 december 2013

ännu ett år

Bokslutsdags igen. Känns som nyss jag skrev det förra...

Detta året är det värsta i mitt hela liv! Känns som om jag skulle kunna sätta punkt där men jag ska ändå skriva lite mer.

2013, året då den nattsvarta sorgen präglade vår familj.
2013, året då en av döttrarna blev utsatt för våldtäkt.
2013, året då Tomas fick hjärtinfarkt och bypass-opererades.

2013, året då Simon blev pappa och vi fick förmånen att kalla oss farmor och farfar!
2013, året då vi köpte husvagn igen trots att jag sagt ALDRIG mer!
2013, året då vi blev vårdnadshavare till 3 av våra lånebarn!

2013, året då jag fick möjlighet att sjunga på ett nytt sätt och i det känna mig så rätt i livet!
2013, året då vi faktiskt skrattade tillsammans väldigt mycket!
2013, året då vår äldsta älskade dotter flyttade hem och flyttade ut igen till sitt eget nyrenoverade hus!

Summan av året...tja, vi lever och familjegemenskapen är viktigare än nått annat!

Gott slut och ett välsignat 2014 önskar jag er trogna läsare! Och vi går mot ljuset!!!




1 kommentar: