torsdag 28 maj 2015

längtar

Om det eventuellt undgått någon så vill jag meddela att det är KALLT! En kall vår då jag ännu inte gått utan strumpor och skor, än mindre visat de obruna benen (jag skriver inte bleka för jag är visst aldrig blek enl mina döttrar).
Eftersom jag är en person som går i ide på vintern vill jag helst av allt vara ute hela tiden fr o m mitten av april. Men det är som sagt KALLT!

MEN nästa år, då ska jag sitta i vårt uterum, då får det vara hur kallt det vill för då kan jag vara ute fast jag är inne!
För nu planerar vi. Nu är kommunen kontaktad för att det ska grävas om avlopp. Nu har kraftbolag och  fiberleverantör varit förbi och gjort röda och gula streck på marken. Nu ska vi börja bestämma oss och be min bror att fixa ritningar. Mycket jobb och så men ROLIGT!!!

Och som sagt, nästa år då är vi ute fastän vi är inne!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar