lördag 9 juni 2012

lägesrapport

Det kanske är på sin plats att uppdatera ev läsare om läget i familjen Holmlund.
Vi är numera 10 st: 5 tjejer och 5 killar!
Senaste tillskottet kom hitflyttande i torsdags och därför är världen lite upp- och nervänd.

Sen hade vi en student igår: Simon! Han har - mot alla odds och förväntningar - klarat gymnasiet med slutbetyg och börjar jobba på måndag! Dessutom fick han ett stipendium för att han jobbat upp sig så bra! Tala om att vi var stolta :-). Och han var glad, så glad att tårarna vill komma hela tiden :-)

5 kommentarer:

  1. Hej.
    Så glad jag blir när jag läser om Simon - vilken stilig ung man.
    Underbart att han står där med skylt och studentmössa. Han minns nog inte
    vem jag är men hälsa honom i alla fall att jag känner mig också stolt.
    Hälsningar Asta

    SvaraRadera
  2. Underbart att Simon klarat detta.
    Du ser - det som sår- det skördas!
    Grattis till honom - och till dig som nog är ganska stolt!

    SvaraRadera
  3. Härligt jobbat Simon!

    SvaraRadera
  4. Andrea Andersson16 juni 2012 kl. 20:14

    Stort grattis till Simon! Kul att han fick stipendium helt välförtjänt.

    SvaraRadera