söndag 21 juli 2013

denna sommar!

Det eviga samtalsämnet, vädret. Denna sommar har vi väl knappt talat om annat än att vi längtar efter sommar. Ja vi hade ju en ordentligt släng av sommar i slutet av maj - början av juni men det räcker ju liksom inte.

Jag är beroende av sommar och värme och när jag då hela tiden fryser så blir jag inte glad. Varenda dag hoppas jag att NU ska väl ändå sommaren komma tillbaka men icke... lika kallt i dag också.

Samtidigt är vädret rättvist för inte nån människa kan göra något åt det. Det är som det är bara och man får gilla läget.

Men idag är jag less och låg och har ont i huvudet och längtar efter något roligt och upplyftande!

Och i detta går jag in på en länk på facebook och får höra detta:

 

 

1 kommentar:

  1. Och vi var nio dygn vid kusten för att få uppleva annat väder än regn och kyla. vi fick...regn och kyla.

    SvaraRadera