lördag 4 oktober 2014

färdig!!!!

I  dag har jag gjort klart stenträdgårdsrummet! 
Äntligen kan jag ta höst ordentligt för det som är kvar måste vänta till våren!
Och jag har gjort allt själv förutom att köra traktor och sätta igen källarfönstret med glasbetongblock - det har min käre man gjort!

Jag har också pimpat västra sidan av huset lite, flyttat ut kantstenarna och lagt sten innanför. Det det blev en bra övergång till den "nya" delen tycker jag.

De överblivna stenarna ligger kvar och får så göra till våren. Vi vet inte än var och hur dom ska användas så just nu är dom ett klapperstensfält!

För övrigt har den stora omflyttningen i trädgården på södra sidan påbörjats... nu gäller det bara att bestämma oss för var/hur vårt nya uterum ska vara!

























Inga kommentarer:

Skicka en kommentar