lördag 12 maj 2012

sjuk

Jag förundras över hur denna vinter varit i vårt hus. Jag har läst på facebook och hört från folk att dom varit så sjuka. Att influensa och förkylningar bara avlöst varandra varvat med magsjuka.
Och vi har varit friska!!! Nån enstaka dag har nån varit lite hängig men ingen har varit borta mer än just nån enstaka dag från skola el jobb.
Jag känner en sån tacksamhet och glädje över att det för när man är många i huset och en blir sjuk blir det såna effekter! Det är nåd och bara nåd, så känner jag!!!

Men idag är lillebror sjuk. Han har feber och hostar så vi får väl se om det tänker smitta vidare eller om han är på benen i morgon igen. Jag hoppas på det senare för nu ÄÄR det verkligen vår på gång! Äntligen börjar snön vara borta och några grässtrån har blivit gröna. Lökar börjar komma upp och blåsippan blommar. ÄÄÄÄNTLIGEN!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar