fredag 2 januari 2015

ingen sammanfattning...

... av 2014 på bloggen. Nej jag vill se framåt nu! Så det blir en önskan inför året som just startat!

- Jag önskar att vi ska få ett år och en framtid av glädje!
- Jag önskar att vi ska få fortsätta att vara så friska som vi är!
- Jag önskar att barnen ska få ha jobb eller studier som dom längtar efter och som passar just var och en!
- Jag önskar att jag ska få sjunga och utvecklas musikaliskt trots att jag fyller 54 till sommaren. Att musiken och sången ska få lite mer utrymme i livet igen!
- Jag önskar att jag ska ge mig själv tid till skapande i ännu större utsträckning, inte bara stickning utan även annat!
- Jag önskar att få komma ännu djupare in i tron på Gud och att bönen och lovsången ska få ännu större plats!
-Och jag önskar att kärleken ska få växa i allas våra liv!!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar