onsdag 31 december 2014

hjärtebarn!!!

Jag har inte haft förmånen att få några biologiska barn. Det blev inte så men vi har ju som sagt fått många barn ändå! Och mina barn är inte burna under mitt hjärta, dom bär jag I mitt hjärta.

Våra grannars småtjejer har flyttat in ordentligt i mitt hjärta också. Prinsessorna kallar vi dom! Den yngre är gudbarn till min dotter och då måste jag ju rimligen vara gudmormor ;-).

Den äldre är en tuff tjej som gärna leker tuffa lekar med våra småprinsar. N var inte helt på det klara med om R är flicka eller pojke vilket jag tycker är fräscht!

I alla fall, för nån vecka sen hade jag stickat ett par vantar till stora prinsessan. Ett par prinsessvantar med guldkronor på. När hon fick dom sa hon att hon skulle ha dom varje dag!!!

Häromdagen kom hon hit tillsammans med sin mamma. Det var svinkallt ute och hon var välklädd och när hon tog av sina tjocka handskar hade hon vantarna inuti. "se vad jag har!" sa hon och jag sa att det var roligt att hon ville ha dom på. "Ja, jag sa ju när jag fick dom att dom här ska jag ha varenda dag!" fick jag till svar och sen hade hon dom på inne hela tiden hon var här, t o m när hon fikade.

Gissa om hjärtat blir stort och varmt!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar