tisdag 29 september 2015

manhattan!!!


På torsdag åker vi! Första flyget från Skellefteå till Arlanda. Sen vidare till Oslo och sen NYC!!

Jag ser fram emot detta!! Otroligt mycket!! 

- långa flygresor med hörböcker och stickning och lite sömn (hoppas jag!)
- bo på hotell och slippa bry mig om tvätt, mat och städning!
- umgås med mina stora döttrar i flera dagar!
- äta god mat, vegetariskt och veganskt torde det bli eftersom döttrarna föredrar det!
- gå på musikal!
- gå till en gospelkyrka!
- åka och hälsa på Damen (frihetsgudinnan) och se utsikten från nån hög byggnad!
- höra ljuden, känna lukter, uppleva Manhattan igen!

Ja jag längtar!

(bilden har jag lånat av Emmy, hon tog den i julas när hon var till NYC)

2 kommentarer:

  1. Svar
    1. Tack Ulla! Vi ska ha det sååå bra :-) och sen nästa månad får jag ju träffa dig igen :-)

      Radera