lördag 12 november 2011

mjukis - nej tack!

Dags för en bekännelse igen, det är ett tag sen sist så håll i er nu:

Jag gillar inte mjukisbyxor! Inte i nått material! Inte ens plysch fastän det kan vara rätt snyggt!
Jag har försökt men det går inte, jag känner mig så ofräsch och ful så jag byter snabbt till något annat mer flärdfullt.
Man kan tycka att en hemmafru som jag borde gå klädd i uttöjda mjukiskläder och halvsolkiga t-shirts men jag vägrar! Jag vill ha flärd! Jag vill ha kjol eller klänning! Kanske vore det annars om jag hade en klädkod i mitt jobb, då kanske jag ville dressa ner när jag kom hem...
Men nej, jag tror inte ens då att jag skulle vilja gå i mjukisbrallor!

Men jag har ju ett alternativ: tjocka leggings under kjolen, lika mjukt och skönt som mjukisbrallor men myyyycket snyggare ;-)

2 kommentarer:

  1. Och jag tycker det är det skönaste som finns att komma hem från jobbet -men då är oftast klockan mellan 19.30-20.00 och krypa i mjukisbyxorna.
    DÅ vet jag att jag är ledig!

    Kram!

    SvaraRadera
  2. jag förstår det Michaela och jag har verkligen försökt men jag otrivs så otroligt i företeelsen ;-)

    SvaraRadera