tisdag 22 november 2011

så det kan bli!

Förra tisdag fick jag ett mobilsamtal som jag var tvungen hinna prata med mannen om innan han åkte. Det var bara det att han gått ut. Jag efter med mobilen i högsta hugg i höger hand och med fårskinnstofflor på fötterna. Väl ute på gräsmattan var jag plötsligt i luften för att landa på vänster hand. Mobilen klarade sig oskadd och den i andra änden trodde nog jag höll på att dö.
I alla fall så gjorde det ordentligt ont men blev ju bättre, i alla fall lite. Men i går kände jag att, nej detta är inte som det ska så jag ringde vårdcentralen och fick en akuttid i dag.
Den slutade på röntgen och sen akuten för handleden var inte hel... gips i 3veckor dvs ända tills jag kommer hem från Israel... tur det inte är en ligga-på-stranden-semester i allafall...

Jaja, det kunde varit värre, mobilen höll ju i alla fall ;-)!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar