lördag 8 september 2012

nedräkning

4 dagar kvar till inskrivningsbesök. 9 dagar kvar till operation... det börjar kännas nu.
Jag läser information och kollar på bilder och undrar hur det ska bli...
Jag funderar en hel del hur ont jag kommer att ha efteråt...

Fick frågan av en kompis här i veckan: MÅSTE du göra denna operation, du ser ju så smal ut?
Och nej jag måste inte men jag vill!! Vill göra hela resan så att säga... nu när jag fick möjligheten att en gång i livet bli smal så vill jag också få ta bort överflödshuden. Det handlar inte om att jag inte känner att jag duger som jag är, jag är jättenöjd och glad över att kläder passar och jag orkar springa efter barnen. Det handlar inte heller om att se ner på andra som inte är smala. Det här handlar uteslutande om att jag VILL göra denna operation eftersom jag fick möjligheten.

Sen finns givetvis ett medicinskt problem med i bilden annars hade jag aldrig fått igenom denna operation genom landstinget!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar