söndag 16 oktober 2011

höst

Hösten har verkligen gjort sitt intåg nu. Det är frost i stort sett varenda morgon och bilen har fått vinterdäck. I trädgården är det nästan färdigstökat, har kvar lite som ska tas när vädret är bra och jag ids... Problemet är att jag redan gått i ide, jag sitter inne och tittar ut och tänker att visst, det skulle säkert vara skönt men jag vill inte ut.
Egentligen är jag kanske en igelkott eller björn. Tänk att strosa runt ute hela sommaren och äta och äta och äta för att sen lägga sig i ide och sova hela vintern!

Meeen jag har faktiskt 2 roliga saker att se fram emot i höst: nästnästa helg åker jag till Lund med störstdottern och i december åker jag till Israel tillsammans med mig själv och en hög andra som jag inte känner :-). Och då kan jag ju inte sova hela tiden heller ;-)




5 kommentarer:

  1. Vilka härliga saker att se fram emot!

    Kramar om dig!

    SvaraRadera
  2. TACK Michaela! Jag fick pengar i födelsedagspresent till en resa så det är dom jag använder till Israel-resan!

    SvaraRadera
  3. Kul.
    Jag och maken åker till sonen i Ljungbyhed i Skåne om två helger och stannar en vecka.
    Marina

    SvaraRadera
  4. Härligt Marina! Var ska ni ha de små?

    SvaraRadera
  5. De får varsin höstlovsvecka hos sina stödfamiljer :-)

    Marina

    SvaraRadera